עוזי מור

מורה פרטי עוזי מור

הנדסת תקשורת, לימודי תעודה, בוגר, אוניברסיטת בן גוריון
מלמד ברעננה ועוד 14 ישובים
מה נישמע? אני מפיק צלם ועורך וידאו. מלמד פרונטלי ואונליין. עריכת וידאו, מחשבים, עיצוב ומולטימדיה. אוהב אנשים והצלחות☺

 .תאור מפורט

נעים מאוד, אני מורה פרונטלי ואונליין לתוכנות עיצוב, עריכה ויישומי מחשב, וותיק, סבלני ומנוסה. מעל 20 שנה בתחום הפקות הוידאו. מלמד במכללות, בתי ספר תיכוניים וכמובן מורה פרטי וקבוצתי. שיטת ההדרכה שלי היא ייחודית ותכליתה הוא לימוד דרך התנסות. אני מאמין שהידיים זוכרות יותר טוב מהראש ולכן בשלב מוקדם מאוד אני מעביר לכם את ה"הגה" לידיים. אני מחויב להצלחה שלכם, ותומך בכם עד שתבינו ותפנימו. כל מה שתרצו ללמוד, אני איתכם בתמיכה מלאה ומסירות אין קץ ♥☺
בזמנכם החופשי כנסו לממליצים וקיראו מה יש להם לומר.

 השכלה

בוגר לימודי תעודה בהנדסת תקשורת באוניברסיטת בן גוריון (1994-1996)

 נסיון

מתחילים
תלמידי בית ספר
חטיבה
הכנה לבגרויות
הפרעות קשב וריכוז
מתרגל
מרצה
סטודנטים
מתקדמים

 מקום מפגש

אונליין
אצל המורה
אצל התלמיד

  תעריף

  130 ₪ לשעה
  150 ₪ לשעה
הנחה עבור שיעור כפול
הנחה עבור מספר שיעורים
על כל 10 שיעורים - שיעור חינם

 אתר אישי

 חוות דעת והמלצות   כתוב חוות דעת

עידית טולדנו
ע"י
למדתי עם עוזי את תוכנת הפרימייר. לאחר חיפושים רבים הגעתי אליו וזו היתה בחירה מצויינת. עוזי בעל ידע וניסיון רב, מאוד סבלני , מעביר את התוכן בצורה מובנת שמאפשרת להיות עצמאיים בשטח לאחר סיום הלימודים.

לפני: 9 חודשים
אוראל יעקב
ע"י
עוזי מורה מעולה.
עבדתי איתו על פרוייקט שלי בעריכת סרטונים.
גם מעביר את המידע בצורה קלה ומובנת,וגם משרה תחושה שכיף שנל ללמוד בה

לפני: 21 חודשים
זהר עופר
ע"י
הגעתי לעוזי דרך פרסום באינטרנט, ומצאתי מורה עם המון ידע מקצועי, והמון סבלנות ללמד ולהעביר את הידע שלו בצורה ברורה ופשוטה. תוך מספר שיעורים כבר ערכתי בצורה חופשית. הגעתי אל עוזי אחרי ששנים ערכתי על תוכנת עריכה אחרת ועוזי הכיר את שתי התוכנות וידע להסביר ולעשות את המעבר הזה חלק ופשוט. גם אחרי שלמדתי את הבסיס מדי פעם כשאני רוצה ללמוד משהו חדש אני לוקחת עוד שיעור כדי ללמוד דברים חדשים, מאד מאד ממליצה על עוזי, תודה, זהר

לפני: 21 חודשים
חזקי מוזס - צילום אווירי
ע"י
הגעתי לעוזי בהמלצת ידיד. השיעורים היו מרתקים. עוזי ניחן בסבלנות נדירה, בולט שהוא מבין את הצרכים של התלמיד ולפי זה בונה את מערך השיעורים. הגעתי אליו ללא כל ידע בסיסי ובסבלנות ומקצועיות הוא ניווט את דרכי בהבנת והכרת החומר! תודה עוזי!

לפני: 21 חודשים
ריקי נור
ע"י
הגעתי אל עוזי דרך המלצות באנטרנט ואני שמחה שכך.
עוזי מורה מושלם ומקצועי סבלני ועיקבי לא מפספס שום שלב בהדרכה. בזכותו הגשמתי את חלומי לערוך סרטונים באפן מקצועי. לעוזי ידע ושליטה מרשימה בכל תחומי התוכנה אופיו הנעים וסבלנותו הפכו את חווית הלמידה למהנה ומרגשת.ממליצה בחום אני זכיתי. ריקי

לפני: 34 חודשים
גל בן ישי
ע"י
עוזי לימד אותי עריכת ווידאו בתוכנת פילמורה. עשה זאת במקצועיות רבה באדיבות ובסבלנות. עוזי בעל ידיעות רבות בתחום ומסביר את החומר בפשטות ובאווירת לימודים נעימה... ממליץ בחום!!

לפני: 34 חודשים
חיים
ע"י
הגעתי לעוזי דרך האתר והוא לימד אותי את הבסיס של הפרימייר וידע לענות לי על כל שאלה. יש הרבה אנשים שיודעים לערוך בפרימייר אבל עוזי מעבר לידע שלו בעריכה יודע גם איך ללמד! הוא מבין את התוכנה לעומק ותוך כמה שיעורים הרגשתי שלא רק שאני לומד לערוך אלא שאני גם יכול אינטואיטיבית לזרום עם התוכנה בעזרת הכלים שהוא העניק לי. מעבר לכל זה הוא גם אדם נעים. והכי חשוב, חודש אחרי שלמדתי אצלו כבר התחלתי לקחת עבודות ולהרוויח. ממליץ בחום!

לפני: 39 חודשים
אנגל שלמה
ע"י
הגעתי לעוזי מור מהאינטרנט. למדתי אצל עוזי עריכת וידאו. הלימוד עם עוזי היא חוויה נעימה. השיעור נערך בנינוחות, העברת החומר ברורה והמון סבלנות. ההרגשה בסוף כל שיעור היא של התקדמות ובעזרת הרישומים הברורים אשר עוזי מעביר ניתן לתרגל לקראת השיעור הבא. התוצאה של הלמידה עם עוזי איפשרה לי כבר לערוך סרט תוך כדי שימוש בחומר אשר צילמתי, חומר מיו טיוב ומוזיקה אשר במחשב שלי. תוצאה משמחת.
תודה רבה עוזי ושמחתי להכירך.

לפני: 51 חודשים
רם ארביב
ע"י
תודה לעוזי שהכניס אותי לעניינים
הגעתי עם מלא פחד לטכנולוגיה ועוזי הצליח להוציא גם מימני עורך קטן.
תודה אלוף ממליץ בחום

לפני: 52 חודשים
משה לנגליב
ע"י
למרות שפניתי לעוזי אחרי שכבר למדתי עריכה וגם ערכתי סרטים. עוזי הוסיף לי ידע נרחב ששידרג אותי ביכולת הביצועים שלי. עוזי הוא דייקן, פדנט ואמיתי. וזאת תכונה נדירה.

לפני: 53 חודשים
דוד כפני
ע"י
עוזי לימד אותי עריכת וידאו.

במקצועי, עיצוב מוזיאונים,

נעזרתי בו מאוד והצלחתי לערוך

מצגות וסרטונים ברמה מקצועית גבוהה.

תודה לעוזי

לפני: 53 חודשים
מירי ישראלי
ע"י
ממליצה מאוד על עוזי מור המורה הנהדר. גם מקצועי, גם סבלני וגם יודע להקשיב ולפתור את
כל הבעיות שצצות במהלך הלמידה. בזכותו ערוץ היוטיוב שלי מקבל חשיפה גדולה יותר.
עוזי מורה משכמו ומעלה.
ממליצה מכל הלב.
בברכה מירי ישראלי

לפני: 53 חודשים
גיא בר טוב
ע"י
מורה מעולה , בא מוכן ומתאם ציפיות מול התלמיד עוד בטלפון לפני המפגש הראשון .סופר מקצועי ,כיף ללמוד ממנו והכול באווירה נינוחה ונעימה !!!

לפני: 53 חודשים