אסי מור

מורה פרטי אסי מור

כלכלה חשבונאות, בוגר, אוניברסיטת בן גוריון
מלמד בתל אביב -יפו ועוד 23 ישובים
רואה חשבון יוצא ביג4, מרצה במכללת BDO, מלמד את כל הקורסים בחשבונאות מכל השנים לתואר ראשון ושני, מכל מוסדות הלימוד, ומכין למבחני רשות לני"ע.

 .תאור מפורט

*אפשרות ללימודים בזום דרך המחשב*
מוזמנים לראות המלצות תלמידים בתחתית העמוד.
מרצה במכללת BDO, האקדמיה לפיננסים בתל אביב, קורס חשבונאות רשות לניירות ערך.
רו"ח, בוגר תואר בכלכלה וחשבונאות בהצטיינות, בעל ניסיון עשיר של כ-10 שנים בהעברת שיעורים פרטיים ליחידים וקבוצות.
ניסיון עם כל מוסדות הלימוד: אוניברסיטת ת"א, י-ם, בן גוריון, בר אילן, בן תחומי, המכללה למנהל, הפתוחה, המרכז למשפט ועסקים, רופין, אריאל ועוד.
בפייסבוק: מורה פרטי לחשבונאות-רו"ח אסי מור
זמין לאורך כל שעות היום.
התקשרו או שילחו וואטאפ לקביעת שיעור פרטי.

 השכלה

בוגר תואר ראשון בכלכלה חשבונאות באוניברסיטת בן גוריון (2008-2012)

 נסיון

תלמידי בית ספר
חטיבה
הכנה לבגרויות
הפרעות קשב וריכוז
מתרגל
מרצה
סטודנטים

 מקום מפגש

אונליין
אצל המורה
אצל התלמיד

  תעריף

  150 ₪ לשעה
  150 ₪ לשעה
הנחה עבור שיעור כפול
הנחה עבור מספר שיעורים
150 ₪ - מחיר לסטודנט אחד לשעה. שעה = 60 דק'
200 ₪ - מחיר לסטודנט לראיית חשבון לשעה.

 אתר אישי

 נושאי לימוד

בגרויות  /  משפטים לבגרות
מחשבים - כללי  /  SPSS
בחינות כניסה והסמכה  /  בחינות הרשות לניירות ערך , בחינות מועצה , בחינות מועצת רואי החשבון , גמר פנסיוני , הנהלת חשבונות , חשבי שכר
חשבונאות פיננסית  /  חשבונאות פיננסית א , חשבונאות פיננסית ב , חשבונאות פיננסית מתקדמת , יסודות החשבונאות , מבוא לחשבונאות פיננסית א , מבוא לחשבונאות פיננסית ב
כלכלת עסקים  /  כלכלת עסקים א , כלכלת עסקים ב
מאזנים מאוחדים  /  מאזנים מאוחדים א , מאזנים מאוחדים ב
ראיית חשבון וחשבות שכר  /  בחינות מועצה , בחינות מועצת רואי החשבון , גמר פנסיוני , הנהלת חשבונות , חשבי שכר , חשבשבת , ייעוץ מס , ראיית חשבון
חשבונאות  /  ביקורת חשבונות , ביקורת מערכות מידע , בעיות מדידה , חשבונאות למלונאות , חשבונאות מלכ"רים , חשבונאות ניהולית , חשבונאות ניהולית מתקדמת , יסודות ביקורת חשבונות , מיסים , ניתוח דוחות כספיים , תמחיר
השקעות ושוק ההון  /  אופציות וחוזים עיתידיים , בחינות הרשות לניירות ערך , מסחר בבורסה , מסחר במניות , מקצועית א , מקצועית ב , ניהול תיקי השקעות , שוק ההון , תורת ההשקעות
מאקרו כלכלה  /  מאקרו כלכלה א , מאקרו כלכלה ב , מבוא לכלכלה מאקרו , תיאוריות ויישומים במאקרו כלכלה
מימון  /  יסודות המימון , מימון הפירמה א , מימון הפירמה ב , מימון למלונאות
מיקרו כלכלה  /  כלכלה מיקרו א , כלכלה מיקרו ב , כלכלה מיקרו ג , מבוא לכלכלה מיקרו , תיאוריות ויישומים במיקרו כלכלה
תורת המחירים  /  תורת המחירים א , תורת המחירים ב , תורת המחירים ג
כלכלה  /  אקונומטריקה , כלכלת ישראל , מבוא לכלכלה , מחשבים לכלכלנים , ניהול פיננסי , תורת המשחקים
סטטיסטיקה  /  SPSS , אמידה ומבחני השערות , ביוסטטיסטיקה , הסתברות , הסתברות וסטטיסטיקה , מבוא להסתברות , מודלים סטטיסטיים , סטטיסטיקה א , סטטיסטיקה ב , רגרסיה וניתוח שונות , רגרסיה ותכנון ניסויים , רגרסיה ליניארית , שיטות סטטיסטיות
משפטים  /  דיני חוזים , דיני מיסים , דיני משפחה , דיני עבודה , דיני עונשין , דיני תאגידים , משפטים לבגרות

 חוות דעת והמלצות   כתוב חוות דעת

Lidor Yaron
ע"י
אני רוצה לתת המלצה חמה על אסי ,אני לומדת במכללה בחוג לחשבונאות. אסי עזר לי מאוד להבין לעומק דברים שלא הצלחתי להבין בכיתה, מורה מקצועי ויסודי שמשקיע בתלמידיו ואני בטוחה שמי שילמד אצלו יהיה מאוד מרוצה עם תוצאות בהתאם.

לפני: 19 חודשים
ליאלל
ע"י
מרצה מעולה לימד אותי חשבונאות ועזר המון להבין את החומר עד הסוף עברתי בזכותו את המבחן ובהצטיינות!

לפני: 32 חודשים
עדן חנוכייב
ע"י
מורה מדהים! באתי לאסי חסרת תקווה אחרי שני מועדים בחשבונאות ביניים בהם נכשלתי. אסי עזר לי להבין את החומר ולהצטיין בו!!! מקצועיות וליווי ברמה הגבוה ביותר.

לפני: 33 חודשים
אביהו יעקובי
ע"י
למדתי אצל אסי בצורה מקוונת והוא הסביר את החומר בצורה מובנת מאוד! הכין למבחן בצורה מצויינת על ידי תרגול תרגילים ממבחנים ובמקביל הכוונה לתרגול עצמי וכך הגעתי למבחן מוכן מאוד

לפני: 36 חודשים
שרון
ע"י
אלוף שאין דברים כאלה!!!!! נתקעתי ארבעה ימים לפני מבחן שאני לא יודעת כלום אפס יידע. אסי פשוט הציל אותי ולימד אותי הכל מאפס וקיבלתי 99!!
מסביר בצורה כלכך ברורה ומובנת עם שיטות סופר טובות ויעילות! ממליצה בחום, שווה כל שקל

לפני: 37 חודשים
רותם
ע"י
עשינו מרתון ליסודות החשבונאות עם אסי הסביר לנו את החומר של קורס שלם ב4 ימים !! מרצה תותח משקיע עונה על שאלות ! אין מילים וגם הציון בהתאם !

לפני: 37 חודשים
שחר טקסון
ע"י
הגעתי לאסי דרך המלצה מחברה לכיתה, על מנת להגיע מוכן למועד ב בנושא דוח תזרים מזומנים ונדלן להשקעה.
אסי מאוד מקצועי ויסודי בעבודתו בכך שעוד לפני השיעור, ביקש ממני לשלוח לו את השאלות שארצה לעבור אליהן ובכך הוא יגיע מוכן לשיעור איתי.
נתן מענה לכל השאלות שלי במהלך השיעור וגם לאחריו, התעניין לראות איך אני מסתדר עם השאלות והיה זמין לעזרה טלפונית במידה והייתי צריך.
שורה תחתונה, אני ממליץ עליו בחום לכל סטודנט לראיית חשבון לאו דווקא בתור הכנה למבחנים, אלא גם לשם הבנת הנושאים השונים בצורה יסודית ומעמיקה.
מורה עם ערך מוסף!!

לפני: 42 חודשים
אהרון כהן
ע"י
תותח אמיתי, מורה מדהים עם ידע מקצועי ברמה הכי גבוה שיש, יודע להסביר ולהגמיש את החומר, זמין אחרי השיעורים בטלפון או בוואטסאפ.

לפני: 46 חודשים
נטלי פודקמינסקי
ע"י
ברצוני להודות על המקצועיות והסובלנות של מורה אסי מור אשר הכין אותי למבחן . עברתי את המבחן במועד ב' בציון טוב , בזכותו . מאוד ממליצה עליו

לפני: 54 חודשים
אדם פולק
ע"י
הגעתי לאסי, שבוע וחצי לפני מועד ב בחשבונאות עם אפס ידע. אסי קידם אותי בצורה בלתי רגילה, עם הרבה סבלנות. לאסי יש את היכולת ממש לגרום לך לאהוב ללמוד חשבונאות ולהנות מהתהליך. בזכותו קיבלתי 91

לפני: 60 חודשים
שי
ע"י
הגעתי לאסי דרך מורה שהמליץ עליו.
אסי לימד אותי את כל החומר בצורה הכי מקצועית שיש, הוא נתן את כל הכלים האפשריים בכדי להתמודד עם שאלות.
הוא הביא אותי ממצב שאני לא מבין כלום לציון מעל המצופה!
אין ספק שמדובר במורה על רמה וממליץ בחום!!
תודה רבה אסי.

לפני: 62 חודשים
פזית קנה
ע"י
הגעתי לאסי ממכללה למנהל שנה א ליסודות חשבונאות א. הצליח ללמד אותי נושאים קשים שלא הבנתי כל הקורס בשעתיים. רק בזכותו הצלחתי את המבחנים. מורה תותח, סבלני, אכפתי מקשיב לכל הבעיות שיש. ממליצה מאוד.

לפני: 62 חודשים
Tzeli Aharon
הגעתי לאסי בתחילת שנה א כדי לקבל עזרה בקורס יסודות המערכת החשבונאית , לימד אותי את החומר מאפס ..קיבלתי בקורס 86 ובקורס שאחריו 84 מורה מקצועי מאוד עם סטנדרטים מאוד גבוהים

לפני: 65 חודשים
תומר ולדמן
ע"י
מורה מקצועי ביותר, הגעתי אליו בלי ידע כמעט לחלוטין, ידע להסביר טוב מהרמה הבסיסית ביותר עד להבנה מלאה של החומר.

לפני: 67 חודשים
סול
ע"י
מורה מצויין! עם סבלנות רבה, ידע עם הרבה דרישות שהן אך ורק לטובת הסטודנט. בשורה תחתונה אני ממליצה עליו בחום! קיבלתי 81 במבחן רק בזכותו ואני עדיין בהלם!

ממשיכה איתו כמעט עד סוף התואר- תלוי במספר הקורסים שיוכל ללמד!
תודה אסייייי :)
סול.

לפני: 72 חודשים
Nadav Dahan
הגעתי לאסי דרך המלצות ממספר רב של סטודנטים , בעיקר משנקר, אני לומד במכללה למנהל , מנהל עסקים ומימון. עשיתי עם אסי שיעורים פרטיים בנושאים של תמחיר תקן, תקציב , תמחיר הזמנה , תרומה ספיגה , לא עברתי מועד א , ולאחר 4 שיעורים עם אסי , קיבלתי 84 במבחן , מורה מקצועי מאוד , סבלני , מומלץ מאוד!!

לפני: 73 חודשים
ירדן
ע"י
מורה מדהים, מומלץ מאוד!!! למדתי אצל אסי למבחן בחשבונאות ניהולית ויסודות החשבונאות (סטודנטית של אוניברסיטת תל אביב). אסי מלמד שיטות מדהימות לפתרון תרגילים, מסביר את החומר בסבלנות וביסודיות ומתמצא מאוד בכל הנושאים הנלמדים. כמו כן תמיד סבלני לענות על שאלות ולהדריך בפתרונות. בשני המבחנים הגעתי לציונים מעולים בזכותו! שיטות הלמידה עוזרות להבין את החומר בקלות וגם הופכות את החומר למעניין ומובן הרבה יותר! תודה על כל העזרה!!! :)

לפני: 79 חודשים
נועם חי
ע"י
אסי מור- בשיטת הלימוד הייחודית שלו בשלשה שבועות לפני בחינה, במינימום לחץ ובמינימום מאמץ עם כמות שיעורים מדוייקת שלא מכבידה על לוז של בנאדם עובד ומנהל חיים מחוץ ללימודים, עם ידע 0 עברתי את המבחן במועד א בהצלחה! ממליץ בחום!!! ויש חניה

לפני: 90 חודשים
בר רוהקר
ע"י
ממליצה בחום! מלמד באווירה כיפית, מקצועי מאוד, מסביר את החומר גם דרך הטלפון, אכפתי מהתלמידים שלו!
לא חשבתי שאי פעם אני אבין משהו מהמקצוע הזה וייאמר לזכותו אני היום תותחית.
אסי כל הכבוד, שרק תמשיך להצליח. תודה רבה לך על הכל מכל הלב, אתה מספר אחד!

לפני: 97 חודשים
Guy Zilberman
אין מורים כמוהו!
לפני שהגעתי לאסי הייתי בטוח שלא אעבור את המבחן. וכבר לאחר השיעור הראשון הבנתי שאני נמצא בידיים טובות, וכך באמת היה. לאחר שעות לימוד יחסית מועטות הגעתי למבחן בתחושת ביטחון וכמובן שגם עברתי אותו.
מומלץ בחום.

לפני: 101 חודשים
אורטל ביר
ע"י
מומלץ!! לאסי הגעתי מחיפושים באינטרנט אחר מורה פרטי שיציל אותי לפני מבחן בקורס חוזר. אסי העביר לי שיעורים בסקייפ במקצועיות ועם המון סבלנות. העביר את החומר בצורה ברורה עד שהבנתי הכל, מאוד סבלני ואכפתי.

לפני: 101 חודשים
שני
ע"י
הגעתי לאסי במקרה דרך חברה שבועיים לפני הבחינה עם ידע אפסי ולחץ אדיר, אסי העביר לי מרתון אישי בנושאי הקורס והכין אותי לבחינה בדיוק רב. אלוף בללמד ממליצה מאוד! אני לומדת באונ' בן גוריון.

לפני: 102 חודשים
Omri Nahum
הגעתי לאסי דרך אתר אינטנרט. בשיעורים עצמם היה בקיא בכל החומר ששלחתי אליו לפני כן. הלימוד היה מדוייק ואף מהנה. הוא עזר לי המון והיה מאד אכפתי.
בזכות המפגשים איתו עברתי את המבחן בציון טוב מאד. ממליץ בחום!

לפני: 104 חודשים
פבל
ע"י
הגעתי לאסי בהמלצה ממורה אחר, שבוע לפני הבחינה ללא ידע קודם ולחץ לפני הבחינה בשל לקויות למידה. אסי קיבל אותי באירוח וקבלת פנים נעימה מאוד. ב3 מפגשים של שעתיים ולחץ של זמן, הדריך ולימד אותי את כל החומר, נתן סיוע מרחוק בפטירת תרגילים ושמר על קשר לאורך כל הדרך. אני לומד במכללה למנהל וממליץ בחום למי שקשה לו בלימודים. תודה רבה אסי!

לפני: 105 חודשים
Itai Liptz
הוצאתי 3 פעמים 100 ופעם 80, שאר הכיתה היו מאחור בטירוף, אני הולך ללמוד אצלו חשבונאות ניהולית!

לפני: 106 חודשים
Omrit Kushnir
מורה מקסים, מלמד מכל הלב. ממליצה מאוד! למדתי אצלו דוחות כספיים. מעביר את החומר בצורה ברורה , התחלתי אתו את החומר מהתחלה , ובזכותו הבנתי הכול והלך לי טוב במבחן.
תודה רבה על הכל:)

לפני: 107 חודשים
Lital Yaish Partush
מומלץ בחום! המורה הפרטי הכי טוב שאי פעם היה לי... למדתי אצלו חשבונאות פיננסית וניהולית. מעביר את החומר בצורה שונה, ברורה ורהוטה... זמין תמיד (אפילו כשהיה בחו"ל !!! ) ואכפתי מאוד. מחירים הוגנים ושעות נוחות. מומלץ מומלץ מומלץ!!!

לפני: 107 חודשים
Oded Avny
מורה מצויין תותח אמיתי, אדיב ומקצועי. ממליץ בחום !

לפני: 110 חודשים
Max Krasovitsky
תותח על, אחד המורים שבאמת יודעים להסביר ומוודאים שהבנת. בזכותו הצלחתי לגשת למבחן ולכקבל ציון של 85 בבעיות מדידה שזה חומר שהיה בשבילי מאוד קשה.
תודה אסי!

לפני: 110 חודשים
אסף רוזן
ע"י
תותח אמיתי... יודע לענות ולהסביר את כל סוגי השאלות. עוזר גם מעבר לשעות השיעור בטלפון ונותן מעצמו מעל ומעבר בשביל התלמיד...
בקיצור... מי שרוצה להבין את החומר ולהצליח במבחן ממליץ לו ללמוד אצל אסי

לפני: 111 חודשים