בלוג

איך אפשר לבדוק את המקצועיות של המורה הפרטי

אלו יכולים להיות השיעורים במתמטיקה שאתם לא מצליחים או אולי בא לכם ללמוד שפות תכנות באופן עצמאי. לא אחת אנו נזקקים לשירותים של מורים פרטיים, עבור עצמינו או עבור ילדינו. ישנן סיבות שונות מדוע נרצה מורה פרטי. לפעמים זה בגלל שאנו מתקשים בלימודים ולפעמים דווקא להפך, אנו רוצים להתקדם לרמה יותר גבוהה מאשר מה שנלמד בכיתה.

גם סטודנטים רבים משתמשים בשירותים של מורים פרטיים כאשר הם מפספסים שיעורים. במילים אחרות, מורים פרטיים הם דבר שכל אחד נזקק לו לפעמים. אבל כאשר אנו בוחרים מורה פרטי חשוב לנו לוודא שמדובר במורה מקצועי אשר יסייע לנו להגיע לתוצאות. אך השאלה הנשאלת היא אילו כלים יש לנו בשביל לבדוק את המקצועיות של המורה הפרטי?  שיעורים פרטיים עלולים לעלות עשרות ומאות שקלים וחשוב לדעת שמוציאים את הכסף בתבונה. להלן כמה כלים בשביל לבדוק את רמת המקצועיות של המורה.

רקע מקצועי

חשוב לבדוק מהו הרקע המקצועי וההשכלתי של המורה הפרטי. ישנם אנשים רבים שעוסקים בהוראה, מתלמידי תיכון מצטיינים ועד מרצים באוניברסיטאות. חשוב לבדוק את הרקע המקצועי של המורה ולוודא שהוא מכיר היטב את החומר שבו אתם מתקשים.  אם אתם סטודנטים לתואר אקדמי אז סביר להניח שמורה מתחום ההשכלה הגבוהה הוא בהחלט המתאים ביותר עבורכם, אך עבור מקרים רבים גם תלמיד תיכון יכול לעשות את העבודה. למשל תלמיד המתקשה בלימודי שברים בבית הספר היסודי יכול להסתייע במורה פרטי בעל ניסיון בהוראה בבתי ספר יסודיים או אפילו תלמיד תיכון מצטיין. יתכן מאוד שלמורה שהוא פרופסור למתמטיקה לא תהיה סבלנות להסביר לילדים שברים פשוטים.

המלצות

בשביל להיות מורה צריך אופי מיוחד. לא כל אחד יכול להיות מורה, לא לכולם יש את הסבלנות ואת הגישה הנכונה המאפשרת להם להסביר את החומר בצורה ברורה. אדם יכול להיות גאון אשר סיים לימודים בהצטיינות אך זה עדיין לא מבטיח שהוא מורה טוב. לכן מומלץ מאוד להיעזר בהמלצות אישיות מאנשים שהשתמשו בשירותיו של המורה.  אם יש לכם מכרים וחברים ששכרו את שירותיהם של מורים פרטיים הם בוודאי יכולים לתת לכם המלצות לגבי מורים פרטיים ששירתו אותם בהצלחה או חס וחלילה כאלו שהם אינם מרוצים משירותיהם. אם אתם הורים לילדים בבית הספר אתם יכולים לקבל המלצות מהורים אחרים ואף מהמחנכים בכיתה אשר בוודאי יוכלו להמליץ על מורים פרטיים מקצועיים. אם אתם סטודנטים במכללות ובאוניברסיטאות, בוודאי תיתקלו במודעות שונות אך עליכם להיות זהירים ולנסות לקבל המלצות מסטודנטים אחרים.

ניסיון בהוראה

רבים מהמורים הפרטיים מתגאים ברשימת התחומים בהם הם מעבירים שיעורים פרטיים וההשכלה שלהם. אלו הם דברים חשובים אך שימו לב גם לניסיון המקצועי בהוראה. שימו לב כמה שנים הם עוסקים בהוראה ומהם מוסדות הלימוד שבהם הם לימוד. מי שעוסק בתחום ההוראה כבר שנים הוא בהחלט בעל עדיפות בתחום.

בעזרת האינטרנט קל מאוד למצוא מורה פרטיי מקצועי. מעבר לחיפוש המהיר שמתאפשר בזכות טכנולוגיית האינטרנט ומאגר המורים הפרטיים שבה; ניתן גם לדלות מידע חשוב המסייע בתהליך בחירת המורים הפרטיים. בזכות המאגר תוכלו  לראות את הרקורד של כל אחד מהמורים המציעים את שירותיהם.

בפרופיל המורה תוכלו לקרוא על כל הניסיון המקצועי שלו, תחומי ההוראה וההשכלה שיש למורה. כמו כן תוכלו להתרשם מדירוג וחוות דעת של משתמשים אחרים אשר שכרו את שירותיו של המורה. שקיפות המידע היא כלי חשוב המסייע לבחור את המורים הפרטיים המקצועיים ביותר.

הרשמה מהירה

הצטרפו לאתר כמורים פרטיים והתחילו לקבל פניות מתלמידים עוד היום!


כתובת מייל זו כבר בשימוש. התחברו או בחרו כתובת מייל אחרת

יש לאשר את תנאי השימוש על מנת להירשם