בלוג

איפה תשלמו יותר על מורה על פרטי

אם אתם גרים בערים הגדולות, כמו תל אביב או ירושלים אתם עשויים להגיע למחירים של מעל 110   ₪ לשיעור למורה פרטי. לא רק מחירי הארנונה גבוהים בערים אלו, גם המחירים שאתם משלמים  על  מורים פרטיים

.איפה משלמים יותר על מורים פרטיים

בשנים האחרונות מורים פרטיים הפכו לחלק בלתי נפרד מלוח הזמנים של תלמידים בארץ. גם אם הילדים מקבלים ציונים טובים במקצועות כמו אנגלית ומתמטיקה, ההורים עדיין מוכנים להשקיע מהתקציב המשפחתי ומזמנם של ילדיהם, כדי לשפר את רמת הידע והציונים לקראת בחינות הבגרות בתיכון. לפעמים, ההוצאות על מורים פרטיים יכולות להרקיע לשחקים, במיוחד בערים מסוימות שבהן מורים פרטיים דורשים סכומי עתק על מתן שיעורים פרטיים.

הוצאה גבוהה במיוחד אם יש יותר מילד אחד

ההפרש בין התעריפים שהורים נדרשים לשלם על מורים פרטיים בתל אביב לעומת המחירים הנגבים בבאר שבע ובסביבתה נעים סביב 30 ₪ בערך. הפרש משמעותי ביותר, אם עושים חשבון שלפעמים מדובר במורה שמעניק יותר משיעור אחד בשבוע, או שלהורים יש יותר מילד אחד שמקבל שיעורים פרטיים.

מורים פרטיים המלמדים מתמטיקה הם המבוקשים ביותר בקרב תלמידים בכל הארץ, ובכל הגילאים. ההפרשים בין תעריפי המורים אינם מוגבלים לפי העיר שבה גרים הילדים, אלא גם לפי פרמטרים נוספים. חשוב לציין שישנם הפרשים בין מורים פרטיים שמגיעים לבית התלמיד לבין מורים שמעבירים את השיעורים בביתם. למשל, מורה פרטי המעביר שיעורים פרטיים בבית התלמיד גובה מעל 120 ₪ לשיעור (נכון לשנת 2014). תלמיד שיגיע לשיעור בבית המורה, ישלם בממוצע כ-110 ₪ לשיעור. בירושלים, שיעור פרטי בבית התלמיד יעלה כ-110 ₪ לעומת 100 ₪ כשהוא ייערך בביתו של המורה.

מורים פרטיים בבאר שבע, לעומת ערים כמו תל אביב וירושלים גובים מחירים נמוכים יותר עבור שיעורים פרטיים. לפי אותו סקר משנת 2014, מתברר כי תלמידים המבקשים לקבל שיעורים פרטיים במתמטיקה נדרשים שלם כ-95 ₪ על שיעור פרטי בביתם לעומת 85 ₪ על שיעור פרטי בבית המורה. מקצועות נוספים שיש ביקוש רב אחר מורים פרטיים הם לפי סדר יורד: אנגלית, לשון והבעה, פיזיקה ומדע

ואחרון, מחשבים

.לסיכום אתר lessoons מציע לכם פלטרפורמה לחיפוש מורה גם לפי מחיר תלמדו ותצליחו.

הרשמה מהירה

הצטרפו לאתר כמורים פרטיים והתחילו לקבל פניות מתלמידים עוד היום!


כתובת מייל זו כבר בשימוש. התחברו או בחרו כתובת מייל אחרת

יש לאשר את תנאי השימוש על מנת להירשם