בלוג

ככה תשדרגו את פרופיל המורה שלכם באתר Lessoons

כאשר אתם מפרסמים את עצמכם במאגר מורים פרטיים באינטרנט אתם בעצם יוצרים לעצמכם פרופיל משתמש שיהווה את כרטיס הביקור שלכם ולכן כל פרט בפרופיל חשוב. כאשר תלמיד מחפש מורה פרטי באתר הוא מקבל בתוצאות החיפוש פרופילים רבים של מורים ועליו לבחור את זה המתאים בותר לציפיותיו. אם רק תכנסו לראשו של התלמיד ותבינו את ההחלטות המודעות והלא מודעות שהוא עשה, תוכלו לנצל זאת על מנת לבנות פרופיל מורה יותר טוב.

יש לפעול בשלושה מישורים על מנת לשפר את פרופיל המורה שלכם באינטרנט:

  1. שיפור תוצאות החיפוש – כאשר תלמיד מחפש מורה פרטי הוא בדרך כלל עושה זאת על פי שני פרמטרים לחיפוש שהם תחום הלימוד והאזור. על פי פרמטרים אלו התמיד יקבל תוצאות. השאיפה שלכם היא להגדיל את הסיכויים שתופיעו בתוצאות החיפוש אך בו זמנית להקפיד על רלוונטיות. למשל אם אתם מעניקים שירות של שיעורים פרטיים בהרצליה, יתכן שתוכלו להגיע גם לרעננה ורמת השרון. במידה וכן, הכניסו את הערים הללו לרשימת הישובים בפרופיל שלכם. או אם אתם מעניקים שיעורים פרטיים בכלכלה, זכרו שכלכלה היא נושא רחב המכיל תתי נושאים כמו למשל תורת המחירים, כלכלת מקרו ואקונומטריקה לכן חשוב שתזכירו את כל תחומי הכלכלה שאתם מעוניינים ויכולים ללמד.
  1. שיפור המידע בפרופיל מבחינת המידע האובייקטיבי – שימו לב שבפרופיל שלכם ישנו כל המידע אשר מסייע לתלמיד לקבל את החלטתו. התלמידים רוצים לדעת על הידע והניסיון שיש למורה לכן חשוב להזכיר תארים אקדמיים ותעודות מקצועיות שיש למורה וכל דבר שיכול להעיד על ניסיונו המקצועי. יש לכלול את המחיר, מקום השיעור וכל הפרטים שהתלמיד עלול לרצות לדעת.
  1. שיפור תדמית הפרופיל – הרבה פעמים אנשים, ובמקרה זה התלמידים, מקבלים החלטות בצורה לא מודעת. התלמידים יכולים להתרשם באופן חיובי מהפרופיל שלכם גם בצורה בלתי מודעת. חשוב שתקפידו על פרופיל מסודר ומאורגן היטב אשר יעשה על התלמידים רושם מקצועי. שימו לב לניסוחים ונסו לשווק את עצמכם מעבר למידע האינפורמטיבי היבש. הקפידו על שימוש בתמונת פרופיל הכוללת פנים על מנת שהתלמיד ידע מי אתם.

עוד עצה שנרצה לתת לכם היא לגבי השימוש ברשתות חברתיות. אמנם יצרתם לעצמכם פרופיל משתמש במאגר מורים פרטיים. באופן טבעי תקבלו חשיפה בקרב גולשי האתר. אך תמיד ישנו סיכוי שישנם אנשים הזקוקים למורה פרטי ואינם מכירים את האתר. שתפו את הפרופיל שלכם ברשתות החברתיות וכך תגדילו את מספר הגולשים באתר ובכך תסייעו לחשיפה גדולה יותר של פרופיל המורה שלכם.

אם יש לכם ידע או אף התמחות בנושא מסוים, אתם מעוניינים להעביר שיעורים פרטים ובמקביל להגדיל את ההכנסה שלכם, הינכם מוזמנים לפתוח פרופיל מורה באתר עכשיו - זה בחינם!

הרשמה מהירה

הצטרפו לאתר כמורים פרטיים והתחילו לקבל פניות מתלמידים עוד היום!


כתובת מייל זו כבר בשימוש. התחברו או בחרו כתובת מייל אחרת

יש לאשר את תנאי השימוש על מנת להירשם