בלוג

כל השלבים ללמוד לנגן בסקסופון

סקסופון הינו כלי נשיפה העשוי ממתכת אשר עלה לתודעה בעקבות הפופולאריות שלו בקרב נגני הג'אז. למרות שהוא מזוהה ביותר עם מוסיקת הג'אז, כיום ישנם נגני סקסופון בכל ז'אנר של מוסיקה. בניגוד למה שמרבית האנשים מאמינים, לא קשה להתחיל ללמוד לנגן בסקסופון. למעשה, לאחר מספר נמוך של אימונים ניתן כבר להוציא מהסקסופון צלילים נעימים ואפילו לנגן מספר שירים מוכרים. יתרון זה של הסקסופון הוא גם מה שגורם לאנשים רבים לפרוש מהנגינה לאחר זמן קצר. התקדמות אמיתית בכלי, בדומה לכלים אחרים, מצריכה משמעת והתמדה גם לאחר השלב הראשוני ה"קל" יותר.

מאיזה גיל מומלץ להתחיל ללמוד נגינה בסקסופון

מורה פרטי לסקסופון יכול ללמד נגינה לילדים מגיל צעיר מאוד, כל עוד המבנה הגופני שלהם מאפשר להם להחזיק ולתמרן את הכלי. באופן כללי, ילדים מגיל עשר יכולים לשלוט בסקסופון די בנוחות. למידת הסקסופון כאחד מהכלים הראשונים היא דרך נהדרת להבטיח כי הילד יקבל חיזוקים על הניסיונות המוזיקליים שלו וילמד בקלות לקרוא תווים. בנוגע למבוגרים, סקסופון הוא כלי מצוין לאנשים אשר עד כה לא נגעו בכלי נגינה בחייהם ולאנשים המנוסים בנגינה על מגוון כלים כאחד.

בחירה בסקסופון הנכון תסלול עבורך את הדרך

בצורה משמעותית בהרבה מכלי נגינה אחרים, בחירה בסקסופון המתאים ליכולות ולגודל הפיסי שלך היא קריטית לאיכות ונוחות הנגינה. מורה פרטי לסקסופון יוכל לעזור לך להבין איזה סוג של סקסופון הוא המתאים ביותר למבנה הגוף ולרמה שלך ובכך יחסוך לך כאבי גב, קשיים בתהליך הלמידה ואף בזבוז של סכומי כסף לא מבוטלים. במקרה ואין מורה פרטי אשר מסייע לך, מומלץ ללמוד על הנושא לעומק במדריכים באינטרנט לפני הרכישה.

ללמוד לקרוא את התווים

אנשים רבים נמנעים מלמידת נגינה מאחר והם חוששים מקריאת התווים. שימוש בסקסופון כשער שלך לעולם המוזיקה הוא רעיון מצוין מאחר ולימוד התווים בעזרת הסקסופון נוח. ניגון התווים בסקסופון הוא טבעי ולעיתים קרובות אנשים לומדים לקרוא תווים מבלי להתאמץ בזמן שהם לומדים נגינה בסקסופון. מורה פרטי לסקסופון יוכל לעזור לך ללמוד לקרוא תווים במהירות וישנו מגוון רחב של שיטות ללימוד קריאת תווים.

אפשר לנסות ואז להחליט

בניגוד לגיטרה וכלי נגינה אחרים, ניתן לאחר כמה שיעורים להבין האם סקסופון הוא הכלי בשבילך. מאחר והסקסופון הוא כלי קל לניגון, אפשר לקבוע מספר שיעורי ניסיון אצל מורה פרטי לפני שמוציאים סכומי כסף משמעותיים על סקסופון חדש ומתחייבים לנגן בו. יתרון זה יכול להיות קריטי עבור הורים שלא בטוחים האם ילדם מוכן להתחיל ללמוד לנגן ועבור מבוגרים אשר רוצים לבחון האם החלק המוזיקלי שבהם מחפש דרור.

סקסופון הוא אחד מכלי הנגינה המגניבים והנוחים ביותר, מסיבה זו הוא מהווה את הכלי נגינה הראשון האידיאלי עבור ילדים ומבוגרים. מוזיקה היא תבלין שמשדרג את החיים, עכשיו תורך לטעום את ניגון הסקסופון ולהחליט האם להכניס אותו למתכון חייך.

הרשמה מהירה

הצטרפו לאתר כמורים פרטיים והתחילו לקבל פניות מתלמידים עוד היום!


כתובת מייל זו כבר בשימוש. התחברו או בחרו כתובת מייל אחרת

יש לאשר את תנאי השימוש על מנת להירשם