בלוג

מהי אנגלית עסקית?

זהו עולם תוכן שלם - עולם האנגלית העסקית.
זהו הגשר המחבר בין האדם מתרבות מסויימת לעולם העסקי שבחוץ. האופן שבו נפתחות דלתות לאנשים חדשים, שותפים עסקיים, לקוחות חדשים ואפילו קולגות בתוך החברה או העסק.
האנגלית העסקית היא שפה שלמה, שבה יש אוצר מילים מהעולם העסקי, מוכר ופחות מוכר, ומשתמשים בו בצורות שונות כדי לתקשר ולמצוא דרך משותפת לפעילות עסקית במדינות שונות בעולם.
אוצר המילים דורש מאיתנו ללמוד את הביטויים והמילים השגורים לאותו תפקיד ספציפי, על מנת ליצור שיח פורה שייפתח בפנינו הזדמנויות עסקיות חדשות. אין מנוס :)
אנגלית עסקית כוללת בתוכה כתיבת אימיילים עסקיים, עם ביטויים שגורים מהעולם העסקי. ישנם קודים והתנהגויות בין תרבויות שאותם צריך להכיר, אילו שאלות לשאול, מהו טאבו? ועל אילו נושאים אפשר ורצוי לדבר.
ישנם משפטי מפתח המרכיבים ומתחילים שיחות משמעותיות בנושאים עסקיים כמו - משא ומתן, שיווק החברה, הצגה עצמית, יחסי ציבור ועוד.
תקשורת טלפונית ותכתובת באימייל מייצגת את פני החברה, היא נקודת ההתחלה החשובה באיך להתנהל בעבודה השוטפת, איך לקדם את העבודה ואיך לקדם את החברה אל עבר תקשורת נכונה.
קיימים בהרבה חברות בינלאומיות פרוייקטים גדולים כקטנים, שאותם צריך לדעת איך לנהל באנגלית ואיך לקדם אותם צעד אחר צעד מול נציג בינלאומי. אילו נקודות בלוח הזמנים יש להדגיש, איך מלווים פרוייקט באנגלית ואיך להתנהל בו בצורה מוצלחת?
אנגלית עסקית תסייע בהצגה עצמית, כיצד להציג פרזנטציה זורמת עם מבנה נכון שיעזור לך להמיר את הלקוח, איך לנהל פגישת שיווק ומכירה משמעותי לעסק או לחברה שלך. כך, השפה תהיה עשירה, הביטחון ישתפר ושוב תגלו כמה שההשקעה בעצמכם תשתלם.

נכתב ע"י מיטל דוד- מורה לאנגלית עסקית.