בלוג

פתאום כולם עברו ללמוד אונליין

בימינו כולנו צריכים טיפונת דחיפה ללמוד נושאים מורכבים חדשים, אנחנו חיים בעולם שעמוס בגירויים והסחות דעת ומאוד קשה להתמקד, ההודעה בוואטפ הטלפון מחברה טובה או אפילו פרק חדש בנטפליקס גורם לנו ברגע לאבד את הפוקוס.

לפעמים מורה יכול לעזור לנו ללמוד חומר חדש ולפעמים הוא פשוט יכול לעזור לנו להתמקד. אבל בעידן הקורונה ואחריו זה לא מובן מאליו לצד מהבית, כאשר התקופה הוכיחה לנו שאנחנו יכולים ללמוד מכל מקום וכל מה שאנחנו צריכים זה חיבור יציב לאינטרנט.

לפעמים המורה שממש התחברנו אליו נמצא בחיפה ואנחנו נמצאים בתל אביב וחבל לנו להתפשר על איכות בתמורה לזמינות , הכוונה לזמינות פיזית כי הנסיעות יכולות לקחת לא מעט זמן שלפעמים לאחד או 2 הצדדים פשוט אין.

אבל חוץ מזה יש כמה יתרונות נוספים לשיעורים פרטיים ברשת.

1. שיעורים אונליין לרוב זולים יותר.

כאשר למורה אין צורך להנייד ממקום למקום, דבר שחוסך זמן ונסיעות, הוא יכול לשקף את זה בעלות לשיעור.

2. יש לנו גישה לשיעור בכל זמן.

שכחת משהו ? אפשר לחזור על זה ? אני רוצה לשנן את זה ! הכל אפשרי כאשר השיעור אונליין כי פשוט אפשר לראות את השיעור המוקלט. אין צורך במכונת זמן , פשוט ללחוץ על כפתור ה״Play״ ולנווט לנקודה הרצויה.

3. פיתוח כישורים ותחומי עניין חדשים.

למידה מקוונת לא חייבת רק להתייחס לבתי ספר ולמבחנים, מדוע שלא תשתמש בכמות העצומה של המידע הקיים בכדי ללמוד מיומנויות חדשות או לפתח תחביבים ותחומי עניין חדשים?

האם ידעת שאתה יכול לקחת שיעורים מקוונים כמעט לכל דבר? לימוד לצייר, סלסה, בישול ואפילו הפעלות יכולות להיעשות באופן מקוון בנוחות הבית שלכם. אתרי שיעורים מקוונים כמו lessons יכולים לעזור לך להתאים לך מורה פרטי ולא משנה מה מעניין אותך.

אנשים רבים משתמשים בלמידה מקוונת כדרך לאסוף מיומנויות חדשות שיכולות לעזור להם בקריירה שלהם. קורסים מקוונים לפיתוח אתרים וקורסי קידוד הפכו פופולריים ביותר בשנים האחרונות. אלה יכולים להיות מותאמים בקלות סביב לוח העבודה הנוכחי שלך.

הרשמה מהירה

הצטרפו לאתר כמורים פרטיים והתחילו לקבל פניות מתלמידים עוד היום!


כתובת מייל זו כבר בשימוש. התחברו או בחרו כתובת מייל אחרת

יש לאשר את תנאי השימוש על מנת להירשם