בלוג

מורים פרטיים לתלמידי בית ספר

מערכת החינוך בישראל משקיעה בתלמידיה ומעניקה להם שלל אופציות לקידום, אך לצערנו מפאת חוסר בתקציב, מספר רב של תלמידים נאלצים להיאבק על ריכוז והקשבה למורה.

בעוד התלמיד שרוצה ללמוד ולהקשיב, ישנם תלמידים אחרים שלא רוצים. מאחר שזהו המצב כרגע, תלמידים רבים בבתי ספר לא מצליחים להשיג את הידע שלהם מהמורה, אלא זקוקים לשיעורים פרטיים. שימו לב כי כ-40% מהתלמידים בישראל זקוקים למורים פרטיים במהלך בית הספר היסודי ובמהלך התיכון. במהלך מועדי בחינות הבגרות הצורך במורים פרטיים גובר ולעיתים הביקוש הוא גדול יותר מההיצע. על כן, אתר לסונס מהווה פלטפורמה ייחודית ומעולה ליצירת קשר עם מורים פרטיים בכל הארץ. במידה וניסיתם לאתר מורים פרטיים אך ורק בסביבה הקרובה שלכם, באמצעות פרסום בלוח מודעות או מפה לאוזן, כעת תוכלו לקבל מידע נרחב יותר והרבה יותר היצע.

מורה פרטי זו פריווילגיה?

מורים פרטיים לתלמידי בית ספר זו אופציה הכרחית בכדי להצליח בלימודים ולסיים עם תעודת בגרות מלאה. מורה פרטי מתגבר את התלמיד במהלך כל השנה ומעניק לו שיעורי חיזוק, כך שבמבחנים יש לתלמיד ידע שצבר ואין לו צורך ללמוד את כל החומר מתחילתו לפני כל מבחן.  אין ספק כי זו נראית פריווילגיה, אבל לאור המצב בכיתות בבתי הספר בישראל, זה למעשה הכרח וכל ילד צריך ליהנות משיעורים פרטיים ברמה גבוהה.

מה היתרון באתר Lessoons?

היתרון באתר, שבאמצעותו ניתן למצוא מורים פרטיים לתלמידי בית ספר או לסטודנטים, במספר הקלקות אתם משיגים שיעור פרטי, על פי הנושא ועל פי המיקום שלכם. אתר לסונס מדרג את המורים על בסיס חוות דעת שהם מקבלים לאורך זמן, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם מוצאים את המורים הטובים בתחומם.

להלן כמה מן התחומים המבוקשים ביותר עבור מורים פרטיים:

מה עוד כדאי לדעת בבחירת מורה פרטי?

יש כמה וכמה תכונות חשובות שכדאי שיהיו אצל מורה פרטי, כמו כן - מומלץ לבחור מורה פרטי מעיר שלכם או מאזור מספיק קרוב, על מנת לא להפוך את העניין לנטל כבד מדי. כמו כן, חלק מהמורים הפרטיים יכולים להגיע עד אליכם (בדרך כלל המחיר לשיעור יהיה גם בהתאם).

בהצלחה!

הרשמה מהירה

הצטרפו לאתר כמורים פרטיים והתחילו לקבל פניות מתלמידים עוד היום!


כתובת מייל זו כבר בשימוש. התחברו או בחרו כתובת מייל אחרת

יש לאשר את תנאי השימוש על מנת להירשם