לאה פלוט

מורה פרטית לאה פלוט

מדעי הרוח והחברה, תואר שני, בוגרת, אוניברסיטת תל אביב
מלמדת ברמת גן ועוד 8 ישובים
מורה מוסמכת ומנוסה להצלחה בבגרויות 2 ו-5 יחידות בהיסטוריה, אזרחות, ספרות ותנ"ך בגישה יצירתית ומעצימה. מנחה את ההורים בקשרי תלמיד-מורה-הורה.

 .תאור מפורט

תואר ראשון בחינוך ממכללת לוינסקי ותואר שני במדעי הרוח מאוניברסיטת תל-אביב.
מורה מוסמכת ומנוסה. למקצועות רבי המלל לתלמידי תיכון, משפרי ציוני בגרות ותלמידי מכללות.
מלמדת ומגישה לבגרויות עד חמש יחידות בשיטה ייחודית ומעצימה וסבלנית. השלמת פערים וסיוע בהכנת עבודות.
בעלת תעודה להנחיית הורים מאוניברסיטת תל-אביב, ונסיון רב בייעוץ להורי התלמידים בקשר עם המורים.
מלמדת באמצעות הטלפון תלמידים מכל רחבי הארץ. מספר . מלמדת גם בביתי באיזור ר"ג - גבעתיים. המחיר הוא ש"ח לשעה עגולה בשיעור טלפוני.

 השכלה

בוגרת תואר שני במדעי הרוח והחברה באוניברסיטת תל אביב (2010-2012)
בוגרת תואר ראשון בחינוך במכללת לוינסקי (1986-1989)

 נסיון

תלמידי בית ספר
חטיבה
הכנה לבגרויות
הפרעות קשב וריכוז
מתרגל
מרצה
סטודנטים

 מקום מפגש

אונליין
אצל המורה
אצל התלמיד

  תעריף

  120 ₪ לשעה
  הזן תעריף לשעה
הנחה עבור שיעור כפול
הנחה עבור מספר שיעורים
שיעור כפול 200 ש"ח .

 חוות דעת והמלצות   כתוב חוות דעת

מיכל
ע"י
הגעתי למורה לאה שבוע לפני המבחן בגרות בספרות הייתי כולי לחוצה ולא ידעתי מאיפה להתחיל
ואז מצאתי את המורה לאה שהרגיעה אותי ובמשך שבוע סיכמה איתי את כל החומר לבגרות בצורה הכי מקצועית ומובנת שיש והכל עם סבלנות אין קץ ובגישה מאד חמה ומקצועית אחרי כל שיעור הייתי יוצאת עם הקלה מאד גדולה ועם חומר מסוכם ומסודר גם בדפים וגם בראש הגעתי למבחן ותנחשו כבר בעצמכם איך היה לי
לא האמנתי שיהיה לי כזה קל ופשוט וכל הסיכומים וההסברים של לאה פשוט שפכתי למבחן הכל היה ככ פשוט אחרי שהיא לימדה אותי המורה לאה אלופת העולם בללמד תלמידים מכל הבחינות
הגיעה לי ממש כשליח משמים במקום הנכון ובזמן הנכון אז אם אתם רוצים להצליח ובגדול זה רק עם המורה לאה!!!!!!!!!!!!!!

לפני: 15 חודשים
שיר ביטון
ע"י
לאה מורה מקסימה שעוד כלפני הכינה אותי גם לבגרות בהיסטוריה 5 יחידות , ללא ספק אני נהנית מאוד עם השיעורים איתה והיא מסבירה ומעמיקה בחומר בצורה שגורמת למבחן להיראות לא קשה ולא כדבר מפחיד. כל שאלה שיש לי היא עונה לי ישירות בווצאפ או בטלפון ומעבר לכך שהיא אדם מקסים , חכם ומעניין.
מצפה להמשיך ללמוד איתה את שאר המקצועות שלי בבגרות ובטוחה שאעבור בציון גבוה ובהצלחה

לפני: 16 חודשים
לירן
ע"י
הגעתי למורה בעקבות חיפוש אחר מורה המלמדת 5 יחידות בהיסטוריה, תנך וספרות לבגרות על מנת להעלות את הממוצע האוניברסיטאי.
כבר מהשיחה הראשונה התרשמתי מאוד לטובה.
לאה ידעה ללמד ולהסביר את החומר על דקויותיו ולהבהיר נושאים לא מובנים.
נעזרתי בה באמצעות שיעורים טלפוניים עקב הקורונה, דבר שהתברר כדרך יעילה ביותר ונוחה ללמידה.
בנוסף לאה עודדה ודחפה להצלחה ואף סירבה לתת לי שיעורים כאשר ידעה שאני מוכן למבחן.
בהחלט שמחתי ללמוד איתה!
מומלצת בחום.


לפני: 43 חודשים
קארן
ע"י
הגעתי ללאה דרך האתר ללמוד איתה תוך 5 שבועות היסטוריה 5 יחידות להרחבת בגרויות עבור קבלה לרפואה. לאה לימדה אותי טלפונית והשקיעה מעל ומעבר כדי שאקבל את כל חומר הלימוד ואהיה מוכנה בזמן. היא שוחחה עם אימי ותמכה בי גם כשרציתי לוותר. הייתה לה נכונות לסייע עד הרגע האחרון לפני הבגרות למעשה עד חצות יום לפני. כל הכבוד לה!

לפני: 43 חודשים
אור קלאוסנר
ע"י
הגעתי ללאה על מנת להרחיב מקצועות נוספים במטרה לעלות את הסכם לאוניברסיטה.
לאה מלמדת כבר שנים ובעלת ידע נרחב בכל המקצועות ההומניים לבגרות: תנך, היסטוריה, ספרות ואזרחות לרמות הבסיס ולרמות המוגברות.
היא מאפשרת לעשות שיעור פורנטלי או שיעור טלפוני - שעוזר לכל מי שלא גר במרכז או למי שמעדיף לא לעשות נסיעות.
אני נעזרתי בשיעורים טלפוניים, לאה הסבירה לי את החומר בצורה סבלנים וממצה.

לפני: 47 חודשים
רועי שלזינגר
ע"י
את לאה מצאתי דרך האתר, ומשיחת הטלפון הראשונה שלי איתה הבנתי שהיא המורה שארצה ללמוד אצלה. למרות שאני גר במודיעין ולאה ברמת גן, היה כל כך משתלם לעשות את הנסיעות הללו על מנת ללמוד איתה! לאה מורה עם ידע עצום במקצועות הבגרות ל5 יחל. אני למדתי איתה תנך והיסטוריה 5 יחל. לאה יודעת לתכנן בצורה מדויקת את מסלול הלימוד עבור הזמן והיכולת של כל תלמיד. היא מאוד סבלנית, ויודעת להסביר ולהעביר את החומר בצורה מובנת. בנוסף יש לה המון חומר סיכומים מתומצתים היטב וממוקדים לקראת המבחן. בעלה יגאל גם כן ראוי לציון, על העזרה שלו והתרומה עם הסיכומים. תודה לאה ויגאל!

לפני: 53 חודשים
תום מגדסי
ע"י
אהלן חברה, את לאה ויגאל פגשתי כ-חודש וחצי לפני הבגרות בתנ"ך והסטוריה מוגבר (בעוד שלא ידעתי אפילו מה החומר). אלמלא הזוג הנהדר הזה לא הייתי זוכה לגשת לבחינות בזמן כה מועט (שלרוב אופייני לחייל משוחרר). יגאל ולאה עשו עבודה נפלאה! כזאת מסורה ושקדנית! שכוללת גם עבודה מחוץ למסגרת השיעור, אם בשביל סיכומים, הסברה בפלאפון וכו'.. מאוד הייתי מרוצה מהעבודה ומהמקצעויות שלהם ובנוסף גם מהיחס החם! כל כך הייתי מרוצה שהייתי מוכן לנסוע כ-40 דקות לכיוון! כל שיעור! אני ממליץ בחום ולא רק על המקצועות הללו (ללאה יש ידע נרחב). אל תחשבו פעמיים חברים לכו על זה, אין מצב שלא תצאו מרוצים!

לפני: 70 חודשים
Noy Zakai
לאה זוהי דמות חינוכית שאני מאחלת לכל אחד לזכות בה.
טובת לב וניחנת באישיות מדהימה שאין לתאר! אוספת ומכילה ובעזרת כך נוגעת בכל תלמיד באשר הוא.
את לאה הכרתי מכיתה ח', כאשר אובחנתי כבעלת קשב וריכוז והוריי חיפשו את המורה הפרטית הטובה ביותר.
כבר מהפגישה הראשונה עם לאה אני והוריי הרגשנו במקום בטוח, שיש לנו על מי לסמוך , וכנערה הרגשתי מחוזקת מאוד. לאה ליוותה ומלווה אותי מהתיכון ועד היום כסטודנטית, משרה לי בטחון ורוגע ונמצאת שם תמיד עבורי. אני נעזרת בלאה הרבה מאוד במהלך התואר, בניסוחים וברמת עבודות הגשה אקדמיות שהתואר דורש.
בכדי להתקבל ללימודיי בתואר היה עליי לשפר את ממוצע הבגרות. עם לאה שיפרתי 2 יחידות בהיסטוריה, 2 יחידות בתנ"ך והרחבתי ל5 יחידות היסטוריה. הציונים דיברו בעד עצמם, וממוצע בגרויות 80.95 העלתי לממוצע 92.66. זאת בזכות הידע הרב של לאה בהגשת הבגרויות ובתכנים העדכניים של משרד החינוך אותם היא מלמדת ומעבירה בדרך יצירתית, מהנה ונטולת לחץ נפשי, בזמן קצוב ומספק עד לבחינה.
מומלצת בחום!!!!

לפני: 70 חודשים
Adi Chick
הגעתי דרך האתר, וצלצלתי ללאה לקבוע שיעור. מיד היא דאגה לפנות לי זמן בלוח הזמנים שלה, ולעמוד במטרה, ללמוד לכל שלושת המורחבים: תנ"ך, היסטוריה וספרות, הכל תוך פחות מחודש וחצי, הכל כמובן בלי רקע או לימוד קודם. לא רק שהיא המורה היחידה שמלמדת את כל שלושת המקצועות הנ"ל ברמה של 5 יח"ל, אלא גם שהיא דואגת, אכפתית, תשומת לב אישית, היא יודעת את כל החומר, דואגת לחפש חומים נוספים, שמה דגש לכל תלמיד בדיוק איפה שהוא צריך, מלמדת בצורה אישית ומותאמת לכל תלמיד ושמה דגש למצוינות.
אמשיך וארחיב גם שהיו תלמידים שהכרתי שלמדו בקורסים שמציעים בשוק, ששם לא רק שהמחיר גבוה הרבה (כ5000 ש"ח לקורס), אלא גם אין דאגה אישית, תשומת לב לכל תלמיד, אכפתיות, ודגש לכל תלמיד בנפרד, מה שמקשה על התלמידים, וגורם להם להרגיש פחות בטוחים בעצמם.
בגדול, לאה תמכה בי והגיע איתי ליעד בלתי אפשרי, ללמוד ולהרחיב את כל המקצועות הנ"ל בטווח זמן של חודש וחצי, עזרה לי לגשת בביטחון לכל אחת מהבגרויות, ובלעדיה לא הייתי מצליחה לגשת לאף בגרות בכזה ביטחון וידע.
תודה מכל הלב, עדי צ'יק

לפני: 70 חודשים
סם
ע"י
הגעתי למורה דרך אתר זה, היא המורה היחידה שמלמדת גם היסטוריה וגם תנ"ך ברמה מורחבת(לפחות מסקירה אישית) ולכן היא ידעה כמה זמן ומתי צריך לתקוף כול נושא. בנוסף מדובר במורה שיודעת להסביר מצויין את החומר גם לאנשים פחות מילוליים את החומר(כמוני).
בתודה רבה סם.

לפני: 71 חודשים
יגאל טסטר
ע"י
לאה היא מורה מצויינת לבגרויות 5 יחידות בספרות, תנ"ך והיסטוריה. יגאל

לפני: 71 חודשים