עמנואל אלקסיס

מורה פרטית עמנואל אלקסיס

מדעי המחשב, בוגרת, אוניברסיטת תל אביב
מלמדת בהרצלייה ועוד 4 ישובים
הדרכה למבוגרים - מחשבים וסלולר. רוצים לדבר בשפת המחשב, הסלולר, אבל קשה לכם? בעזרת הדרכה לשפת המסכים, תרגישו אחרת!

 .תאור מפורט

אני מתכנתת במקצועי, עוסקת בליווי ויעוץ למבוגר בכל הקשור להפעלת מחשב, טלפון, נייד ועוד. בפגישה אישית אני מלמדת בנועם, מתאימה את הצרכים לכלים, ומאפשרת מפגש ידידותי עם המחשב ועולם האינטרנט.
הכרה ראשונית של המחשב, מערכת הפעלה של המחשב, עבודה עם תיקיות, שימוש באימייל, תוכנות אופיס, מבוא לאינטרנט, חיפוש בגוגל, הורדת אפליקציות, פייסבוק, וואטסאפ, יוטויב, צרכנות נכונה, שליחת ושיתוף תמונות, בנקאות דיגיטלית, בדיקת מידע רפואי, הזמנת חופשות סרטים והצגות, קניות מהסופר,, יצירת אלבום תמונות דיגיטלי .

 השכלה

בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב (1998-2000)

 נסיון

מתחילים
תלמידי בית ספר
חטיבה
הכנה לבגרויות
הפרעות קשב וריכוז
מתרגל
מרצה
סטודנטים
מתקדמים

 מקום מפגש

אונליין
אצל המורה
אצל התלמיד

  תעריף

  180 ₪ לשעה
  220 ₪ לשעה
הנחה עבור שיעור כפול
הנחה עבור מספר שיעורים
הזן הערות נוספות

 אתר אישי

 חוות דעת והמלצות   כתוב חוות דעת

ענת
ע"י
בימים אלו של הקורונה רציתי לחפש פעילויות וחומרים שיעשירו אותי. בחיפוש באינטרנט הרגשתי שאני הולכת לאיבוד בים של מידע. סה"כ אני בקיאה במחשב ובעבודה ברשתות חברתיות, יחד עם זאת, האפשרויות האינסופיות, האפליקציות הרבות בלבלו אותי, תוך שאני מתקשה לזהות דברים איכותיים ולהתמקד במה שנכון לי. על היכולות המקצועיות של עמנואל שמעתי מחברה שנעזרה בה בתפעול הטלפון והמחשב. פגשתי מורה מלאת ידע, מקצועית להפליא ולא פחות חשוב נעימה וקשובה. במפגשים האישיים עם עמנואל הצלחתי למפות את הדברים שיעשירו את הפנאי שלי. גיליתי עולם שלם של אפליקציות, פעילויות און ליין שלא הכרתי ולמדתי לשלוט בהן ולעבוד איתן. שדרגתי את המיומנויות שלי בפעילות בפייסבוק, באינסטגרם – גם במחשב וגם בטלפון הסלולרי שלי. ולא פחות חשוב - עמנואל נתנה לי גם כלים פרקטיים ביותר לעבודה מאובטחת ומאורגנת יותר במחשב וטלפון. תודה לך עמנואל

לפני: 42 חודשים
כלריס גלבוע
ע"י
כבר שנה אנחנו לומדות הכרת במחשב וטלפון יחד. היה לי קושי רב לקלוט אבל בעזרת עמנואל אלקסיס הצלחתי להתגבר על הפחדים שלי לטכנולוגיה. ממליצה מכל הלב. אני משתמשת בכל האפליקציות, קניות בסופר , הזמנת תרופות וכמובן תקשורת בזום עם הנכדים.

לפני: 42 חודשים
סוניה קלוגמן
ע"י
המורה עמנואל, מלמדת אותי על מחשב,תקשורת בטלפון סלולר,איך לחפס אתרים,זום, ווטס ופ,,שימוש בפונקציות שאני צריכה. יש לה הרבה סבלנות ונעימה בכל דבר.

לפני: 42 חודשים
יוסף אפל
ע"י
אני לומד כבר שנה עם עמנואל מיומנות במחשב כדי לאפכ לי ללמוד באוניברסיטה הפתוחה. לעמנואל יש המון סבלנות ותשוקה לעבודה שלה

לפני: 43 חודשים
בילי בסרגליק
ע"י
עמנואל, נתנה לי פתרונות מיידים ומילאה אצלי את חורי הידע בטכנולוגי. זאת למרות שיחסית אני שולטת ברזי המחשב והסלולר ואף יותר, זה מתקדם בצעדי ענק, כל יום אפליקציה חדשה ונגישות של הרשמות לעיתים טרחנית, לקחתי כמה שיעורים אצלה, וזה פתח לי את היריעה לרחבה הרבה יותר. היא גם נתנה לי פתרונות נוספים שהתלבטתי לגביהם ואף ליוותה אותי ליישמם. היא בת אדם מקסימה ומקצוענית בתחומה. ממליצה בחום לכל אדם, לא רק לגיל המבוגר, לקחת כמה שיעורים לארגן, לסדר למצוא םתרונות על המחשב ובסלולר.

לפני: 62 חודשים