אלינור ש

מורה פרטית אלינור ש

חינוך מיוחד בהתמחות הפרעות ריגשיות, תואר שני, בוגרת, המרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה
מלמדת בחולון ועוד 6 ישובים
מומחית להוראה מתקנת, הקניית אסטרטגיות למידה, אבחון דידקטי ומורה לחינוך מיוחד ולקויות למידה בעלת ניסיון רב והצלחות מוכחות בשטח.

 תאור מפורט

מורה להוראה מתקנת בעלת תואר שני (M.A) בחינוך מיוחד בהתמחות הפרעות ריגשיות, מאבחנת דידקטית בהכשרה.
ניסיון מוכח של 10 שנים בהוראה מותאמת לילדים עם מגוון קשיים לימודיים וכן קשיים על רקע ריגשי והתנהגותי.
- עבודה עם תלמידים עם ADHD והפרעת קשב וריכוז.
- ניסיון בעבודה עם תלמידים על הספקטרום ASD.
- איתור ואיבחון היכולות והקשיים של הילד/ה בתחום הדידקטי ובניית תכנית עבודה בהתאם לנתונים שעלו.

 השכלה

בוגרת תואר שני בחינוך מיוחד בהתמחות הפרעות ריגשיות בהמרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה (2012-2014)
בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד בהתמחות ליקויי למידה במכללת בית ברל (2002-2006)
הנדסאית מכללה טכנולוגית באבחון דידקטי במכללת לוינסקי (2014-2016)

 נסיון

תלמידי בית ספר
הכנה לבגרויות
הפרעות קשב וריכוז
מתרגל
מרצה

 מקום מפגש

אצל המורה
אצל התלמיד
ספריה, כיתת לימוד, בית קפה

  תעריף

  95 ₪ לשעה
  125 ₪ לשעה
הנחה עבור שיעור כפול
הנחה עבור מספר שיעורים
שיעור התנסות ראשון - ב 50% הנחה.
מתחייבת לתוצאות מהירות!

 בלוג

"האני מאמין שלי"

כל ילד הוא עולם ומלואו. אין אחד דומה לאחר. כאשר מדובר בילדים עם קשיים לימודיים או לקות למידה/ ADHD/ הפרעת קשב וריכוז התלמיד זקוק להוראה שמתאימה לו. הקושי מתגבר בשנות בית הספר בהן הילד חשוף להוראה שהיא בדרך כלל אחת, קבועה ואינה מותאמת ליכולות ולקשיים שלו. התסכול גובר ואיתו יורדת המוטיבציה ללמידה. אל לנו לשכוח שהוא עדיין ילד! הכלי החזק ביותר הוא היכולת ללמד את הילד דרך עולם המושגים שלו. סביבה לימודית צריכה לכלול אמצעים שנוגעים לילד ולא מסתכמים בדפי עבודה ועשיית חוברות. משחקים דידקטיים איכותיים הם חלק בלתי נפרד מהוראה מתקנת. הקניית הבסיס והבנת המושגים הם אבני היסוד של ההוראה. כל ילד הוא אתגר כיוון שיש למצוא עבורו את הדרך המתאימה לו.
הורים אובדי עצות שילדם/תם טרם רכשו את הקריאה נדהמים לגלות שבעזרת הוראה מתקנת הדבר אליו יחלו מכל מתרחש לנגד עיניהם והנה הם קוראים! חשוב לזכור שיש ילדים ש"הולכים לאיבוד" בכיתה עם 36/40 תלמידים. ילדים הזקוקים להוראה יחידנית שבסיסה באיתור ואבחון מקור הקשיים. כאן נכנס לתוקפו כובע "מאבחנת דידקטית". היכולת לאבחן את הילד/ה הוא כלי שמאפשר הוראה משמעותית המטפלת במקור הקושי ולא "שולחת חיצים באוויר" היכולת לקלוע למטרה ולהגיע להישגים להם יחלנו.

אני מאמינה בחיוך, אני מאמינה בגישה. ילד/ה צריכים לצאת בחיוך ולרכוש בחזרה אמון בעולם המבוגרים שמייצג עבורם רבות דרישות וציפיות שהם לא תמיד מסוגלים לעמוד בהם. הוראה מתקנת צריכה להיות חוויה מתקנת. לשוב ולהיות ילדים שנהנים ללמוד ולאתגר עצמם. הרי כל תינוק נולד עם חדוות הלמידה, עם הרצון וההתרגשות מכל גירוי חדש בסביבתו. הילד שלנו "הופך עצלן", כביכול, אך לא באמת. הוא פשוט רווי חויות תיסכול וכישלון. כלים מתאימים וניסיון מעירים בו את הניצוץ הראשוני ואת הרצון להצליח.
אז איך עושים זאת? הוראה מתוך עולם המושגים שלו. ללמד את התנועות בשפה דרך מתווכים משעשעים, מצחיקים. לערוך תחרויות קריאה שמעודדות ומעלות את השטף והדיוק בקריאה. ללמד את המספרים החיוביים והשלילים דרך מעלית , מדרגות בבניין. למידה מגוונת בלוח מחיק, במחשב במשחק לימודי על שולחן ואפילו רצפה ועוד מיני רבים שגורמים לילד לצאת מלוא תוכן וגם מחויך.

שתהיה לכולנו שנה של אתגרים ועמידה ביעדים.

 חוות דעת והמלצות   כתוב חוות דעת