אמיר יעקב

מורה פרטי אמיר יעקב

מדעי המחשב, לימודי תעודה, שנה ו', האוניברסיטה הפתוחה
מלמד בתל אביב -יפו ועוד 13 ישובים
לימוד מעשי של מסחר והשקעות במניות .אני סוחר עם ניסיון של 22 שנה ומתפרנס ממסחר במניות ויוכל ללמד אותך ידע מעשי . ניתן גם ללמוד בלימוד מרחוק

 .תאור מפורט

אני סוחר פעיל בשווק ההון האמריקאי כבר 23 שנה בעל הצלחה מוכחת בעל ידע מעשי במבחר גדול של שיטות מסחר והשקעות .בעל מספר תיקים פעילים בשווק ההון .עם המון ניסיון בלימוד ומלמד כבר 12 שנה תלמידים ומכשיר אותם בהצלחה למסחר בשוק ההון האמריקאי.

 השכלה

סטודנט שנה ו' ללימודי תעודה במדעי המחשב בהאוניברסיטה הפתוחה (2018-2025)

 נסיון

תלמידי בית ספר
חטיבה
הכנה לבגרויות
הפרעות קשב וריכוז
מתרגל
מרצה
סטודנטים

 מקום מפגש

אונליין
אצל המורה
אצל התלמיד

  תעריף

  190 ₪ לשעה
  הזן תעריף לשעה
הנחה עבור שיעור כפול
הנחה עבור מספר שיעורים
יעוץ חינם!!!

 חוות דעת והמלצות   כתוב חוות דעת

מאור כהן
ע"י
מורה טוב למדתי אצלנו לאחר שהיתי בקורס בשוק ההון ששם לא הרגשתי שאני ממש מבין את החומר ומתקדם . מצטער שלא הגעתי אליו קודם . הייתי חוסך גם כסף וזמן . החומר אצל אמיר מוסבר בצורה קלה להבנה ומרגישים שהוא שולט בנושא טוב מאוד . מומלץ מאוד

לפני: 4 חודשים
ליאור יפרח
ע"י
מורה טוב מעביר את החומר בצורה נעימה וקלה מומלץ

לפני: 8 חודשים
פיני גווטה
ע"י
הגעתי לאמיר כדאי ללמוד ולנסות את מזלי בשוק ההון . למדתי אצל אמיר למעלה מ 20 שיעורים .
והחומר זרם בקלילות אמיר מעביר את החומר בצורה מעניינת וקלה ואחרי כל שיעור כבר חייכתי לשיעור הבא . החומר נלמד בצורה מעשית וכבר אחרי השיעור השלישי התחלתי לתרגל את החומר. אני ממליץ מאוד על אמיר הוא מורה טוב ובעל ניסיון גדול בשוק ההון . מומלץ מאוד


לפני: 9 חודשים
יוסי כהן
ע"י
אמיר מורה סבלני שמסביר את החומר בצורה ברורה . יש לו ידע עצום על שוק ההון ולא היתה שאלה ששאלתי ולא קבלתי תשובה . ממליץ מאוד

לפני: 10 חודשים
יוהן גז
ע"י
מאוד נהנתי ללמוד עם המורה הזה . מסביר הכל בגובה העניים . הסבר הוא מעשי והוא לא מלמד רק תאוריה ממליץ בחום

לפני: 10 חודשים
דור תאר
ע"י
לאמיר הגעתי מהמלצה מחברים שלמדו אצלו . ומיד התחברתי לשיטת הלימוד שלו . הוא מסביר את החומר בצורה מאוד מענינת וקלה שממש כיף ללמוד אצלו. כל נושא מסובך שניסתי ללמוד בעבר מוסבר בצורה ממש קלה ופשוטה ואין סיכוי שלא תבינו את החומר. אמיר מורה מצוין ואני מאוד ממליץ עליו

לפני: 15 חודשים
יעקב אגמי
ע"י
אמיר מלמד את החומר בצורה מאוד מעניינת שממש כיף ללמוד . הוא מסביר כל דבר בצורה מאוד קלה ומובנת .רואים שיש לו ניסיון עשיר במסחר . וכל שאלה שהתקלתי אותו הוא ידע מיד את התשובה . בקיצור ממליץ בחום

לפני: 20 חודשים
אנדריי רון
ע"י
הגעתי לאמיר עם "ידע מוקדם" מקורס אונליין אחד מיני רבים הנמכרים ברשת הישראלית, לשמחתי הרבה כבר בשיעור הראשון הבנתי שלא באמת היה ברשותי ידע כלשהו..
אמיר מעביר את הידע בצורה מתודולוגית, שיעור אחרי שיעור הפזל נבנה לאט לאט בראש עד שאתם מתחילים להבין איך פועל כל העסק, ירידה לפרטי פרטים. בניגוד למקומות אחרים, אמיר לא מוכר חלומות ואשליות, הוא מדגיש שמצד אחד שוק ההון הינו פשוט אך מצד שני נדרשת התמדה ולמידה מתמדת. ממליץ בחום למי שרוצה לרכוש ידע מקצועי מאדם שסוחר מספר רב של שנים!

לפני: 24 חודשים
אבי חזן
ע"י
אמיר מורה מצוין. קודם כל אדם הגון.
בשיעור יורד לפרטי פרטים. מוודא הבנה בכל שלב.
לכל דבר שמלמד יודע לתת דוגמאות. הלימוד אצלו מובנה מא' ועד ת', במערכי שעור מסודרים. היה כייף ללמוד

לפני: 25 חודשים
אבי וייסנברגר
ע"י
אמיר הסביר באופן מקצועי ומעניין, ענה על כל השאלות שעלו במהלך הלימוד. שיתף מהנסיון האישי שלו, הזהיר מטעויות נפוצות. כל מה שצריך ממורה בתחום

לפני: 26 חודשים
איתי לוי
ע"י
אמיר מורה מעולה , הגעתי אליו ללא ידע בכלל בשוק ההון ובעזרתו ובעזרת השיעורים המעניינים שהוא מעביר הצלחתי להבין די בקלות את הנושא.
ממליץ לכל מי שרוצה להתחיל להגיע אליו !!

לפני: 27 חודשים
טל ליבוביץ
ע"י


לפני: 33 חודשים
גון חלפון
ע"י
עשיתי המון המון שיעורים. לקחתי את הזמן כי זה תחום שלא היה לי שום מושג בו. והחלטתי ללמוד אותו בהתאם להפסד של הרבה מאוד כסף במשבר הקורונה, בהתאם לטעויות שעשיתי. עם המידע שלמדתי (ואני אמשיך להעמיק כי הכל מוקלט) אני די בטוח שלא הייתי עושה את אותן טעויות. אני בכלל פיזיותרפיסט די עסוק וכל התחום הזה של שוק ההון ומסחר מאוד שונה מהעיסוק העיקרי שלי. אבל אני חושב שכדאי לכל אחד להבין ולהעמיק בנושא הזה כשיש לו קצת זמן פנוי. אמיר היה איתי מאוד סבלני, לקחנו את הזמן והיה לי ממש כיף לעשות את המפגשים שלנו בימי שישי:-) אז תודה לאמיר ולכו על זה. שווה.

לפני: 34 חודשים
יניב רפאלוב
ע"י
חייב לציין שבאמת נהניתי בשיעורים, אמיר מדגיש דברים מניסיונו האישי בשוק שלדעתי זה שווה יותר מכל דבר. ממליץ בחום ללמוד אצלו.


לפני: 36 חודשים
אבי אסף
ע"י
מורה מדהים מנגיש ממש את החומר ועם מלא סבלנות . בזכותו הצלחתי לסחור ולהרוויח . לאחר מלא ניסיונות בקורסים שונים במסחר ואצל מורים פרטיים אחרים שהסתיימו ללא הצלחה הגעתי למקום הנכון . מומלץ בחום !

לפני: 38 חודשים
גפן פוסטלניק
ע"י
מורה מדהים!! אמיר מורה מעולה עם ניסיון עצום ששווה המון לתלמידים, הוא מצליח לפשט רעיונות מורכבים ולהפוך את התחום ללא פחות ממרתק!! ממליץ בחום!

לפני: 38 חודשים
אור דור
ע"י
הגעתי לאמיר ללא שום ידע בניתוח טכני ומצאתי מורה עם ניסיון רב והבנה עמוקה בשוק ההון. אמיר מתמקד בשיטת לימוד נכונה ומדוייקת עבור כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בשוק ההון. בנוסף ללימוד הניתוח הטכני הוא משלב חומר תיאורטי חשוב שבלעדיו לא ניתן לסחור ברצינות בעעוד שסוחרים מתחילים רבים מעדיפים לדלג עליו וכעבור זמן מה לא מבינים מדוע הפסידו המון כסף. בשיטת הלימוד שלו, אמיר מלמד ידע בסיסי ושיטות אסטרטגיות מדויקות המוכיחות את עצמן במסחר תוך יומי וסווינגים באמצעותם אני סוחרת כיום בהצלחה.


לפני: 39 חודשים
אלון
ע"י
אמיר הוא מרצה טוב. מלמד באופן מאוד ברור - רואים שיש לו הרבה מאוד ידע וניסיון ושהוא בעצמו חי ונושם את התחום. באתי עם אפס ידע ויצאתי עם הרבה מאוד תובנות. אני באופן אישי לא אוהב מרצים שבמטיחים גן עדן וכסף על העצים. אמיר הוא בדיוק ההפך - מהיום הראשון הוא הסביר לא רק על פוטנציאל עדיר במסחר אלה גם על סכנות אשר עלולות לפגוע באדם אשר קופץ לים של הבורסה ללא ידע ותרגול מקדים. בעיניי לימודים עם אמיר שווים כל שקל, לא רק כדי להצליח אלה כדי קודם כל להבין האם המסחר זה משהו שבכלל מתאים לך. במילים אחרות - מומלץ בחום.

לפני: 41 חודשים
יבגניה אילטוב
ע"י
אני נהנתי מאוד ללמוד אצל אמיר. אהבתי כיצד הוא משתף בנדיבות את הידע העמוק שלו בחומר בצורה נעימה ועם הרבה סובלנות. אמיר מורה עם הרבה ידע וניסיון. אני ממליצה לכול אחד לילמוד את מסחר במניות אצל אמיר.

לפני: 41 חודשים
יוני רשף
ע"י
אמיר מורה מעולה, עם נסיון רב שניכר בשיעורים. מעביר את החומר בצורה ברורה וכיפית. ממליץ!

לפני: 41 חודשים
בועז קרני
ע"י
בתור אחד שהיה סקפטי ביותר לגבי היכולת להבין לעומק את שוק ההון ולסחור בו עצמאית
הופתעתי לחלוטין מהיכולת של אמיר להביא אותי מרמת ידע לא קיימת לאדם שיכול עוד מספר חודשים להיות סוחר לגיטימי מצליח בשוק ההון.
בעולם רבוי שרלטנים ומוכרי חלומות אמיר הוא תזכורת שאפשר להצליח באמת וזאת עם עבודה קשה ורצון.
תודה רבה אמיר.
בועז קרני

לפני: 42 חודשים
ניצן חמו
ע"י
מורה בעל ניסיון עשיר של שנים רבות בתחום , מקצועי, מסור ואמין, הגעתי ללא ניסיון כלל קיבלתי את הידע הטכני ומעבר לכך ההבנה המעשית של הבורסה וכיצד הדברים נראים בפועל, איך להתנהל שכלית ורגשית ועוד המון כלים ועצות להמשך הדרך.

לפני: 43 חודשים
אילן גרוס
ע"י
הגעתי לאמיר דרך חיפוש בגוגל והגעתי לאתר שלכם. הגעתי לאמיר עם ידע בסיסי מאד בשוק ההון תוך חוסר אמונה שיש באפשרותי להרוויח ממסחר בשוק ההון. מהרגע הראשון שאמיר התחיל ללמד אותי, התחלתי לצבור ביטחון וידע תוך סבלנות רבה מצד אמיר, ידע עצום וניסיון רב מצידו. אמיר העניק לי טכניקות ושיטות מסחר שהוא פיתח בעצמו עם השנים. היה מרתק ומאתגר ללמוד איתו. ממליץ עליו בחום רב !!! הכי חשוב מכל הדברים שכתבתי שלפני הכל אמיר בן אדם שמתאים את עצמו לתלמיד עם הרבה סבלנות ורגישות !!

לפני: 43 חודשים
תומר
ע"י
שיעורים נורא מעניינים ופרקטים . ממליץ בחום . אמיר מורה נהדר שיודע להעביר את החומר ולהסביר באמת את כל מה שצריך לדעת . באמת איש נעים ללמוד ממנו וגם מקצועי ביותר

לפני: 43 חודשים
אמיר רגולסקי
ע"י
אני מאוד ממליץ ללמוד אצל אמיר הוא מורה טוב לא מבזבז זמן על שטויות הוא מלמד דברים חשובים לכל סוחר בבורסה אני יכול להגיד שלא יצאתי מהשיעורים איתו עם אותו ידע שהיה לי לפני שהגעתי ממליץ בחום!

לפני: 44 חודשים
שלומי
ע"י
הגעתי לאמיר מתוך יאוש וחוסר אמון בשוק ההון,
עשיתי בעבר 3 קורסים בשוק ההון ואף קורס לא קידם אותי כמו אמיר.
חשבתי שאני יודע הרבה ולאחר מספר שיעורים הבנתי שלא הייתי בכלל בכיוון.
אמיר מורה סובלני ובעל יכולת לימוד יוצאת מן הכלל, יש לו תשובה לכל שאלה וקיבלתי ממנו המון ידע ואסטרטגיות מסחר שהחזירו לי את הבטחון לסחור בשוק ההון.
זה ממש לא מובן מאליו לשתף ידע פרקטי במסחר ואני מודה לך על זה והיתה לי את הזכות ללמוד ממך.
תודה רבה!
ממליץ בחום לכל מי שמעוניין להכנס לעולם המסחר וגם לבעלי ידע מוקדם!

לפני: 45 חודשים
גיא
ע"י
אני מאד שמח שבחרתי ללמוד אצל אמיר.
כמישהו שהתחיל להיכנס לתחום בלי רקע מקדים חיפשתי סוחר מנוסה ופעיל שיכניס אותי לעניינים מהר ובצורה הכי ברורה ופרקטית וזה בדיוק מה שקיבלתי.
אמיר בעל ידע וניסיון עצום בתחום ואין נושא שהוא לא מכסה.
מאד ממליץ!

לפני: 45 חודשים
אבי
ע"י
ממליץ בחום, כל השיעורים מועברים בצורה פרקטית, ועמוקה.
ואם לא הבנת אמיר יחזור שוב ושוב עד שתצליח להבין את זה בצורה הכי טובה שיש.
אם הייתי יכול לתת 20 כוכבים הייתי נותן.
ללא ספק מורה מהרמות הגבוהות!

לפני: 45 חודשים
גיא קופילוב
ע"י
הגעתי לאמיר דרך האתר. קיבלתי מאמיר שיעורים במסחר בשוק ההון בהיקף של כ-20 שעות. אמיר מורה מעולה - ברור, תמציתי ובעל ידע מקיף מאוד. היה לי מאוד חשוב שהמורה שלי יהיה סוחר מצליח בעצמו בשוק ההון ושזה עיקר עיסוקו ופרנסתו כי חשוב בתחום זה ללמוד מהטובים ביותר. אני שמח שבחרתי באמיר וממליץ עליו בחום.

לפני: 45 חודשים
שלמה שחף
ע"י
אחלה מורה, מומחה בשוק ממדרגה ראשונה, מקיף מאוד ומתומצת ! לא מבזבז זמן , הכל מדוייק אדם אמין, פשוט תותח !!! מומלץ בחום, לא היה לי כל ידע מוקדם והיום לאחר בערך 20 שיעורים מרגיש שולט בשוק , כמובן אני צריך עוד להתאמן אבל אמיר נתן לי את כל הכלים הדרושים כולל כלים ואפשרויות עתידיות ! מומלץ בחום, בהצלחה.

לפני: 46 חודשים
ויקטור צ
ע"י
בהתחלה קצת שיחקתי עם תוכנות ומניות שונות בזמן שכמה אנשים נתנו לי קצת הכוונה. אמרתי אקח מורה לשיעור לנסות כי מה רע? בסוף השיעור הבנתי שזה לא יגמר פה.
ממליץ עליו בחום, ממליץ להקשיב ולרשום את כול וכמובן לעשות את השיעורי בית. הוא ילמד אותכם את מה שצריך לדעת כדי לסחור, איך לגשת לכול העיניין הזה, איך לגשת לחומר חדש ואת התכלס שבעיניין. כרגע מתרגל את מהשנילמד בחשבון דמו והולך הרבה יותר טוב ממה שהלך ליפני שהגעתי אליו.

אנשים באמת, גם אם זה לא תחום שמעניין אותכם לשחק בזה ביוםיום, המידע שתקבלו בשיעורים האלו יוכל לעזור לכם מאוד בטווח הרחוק.

לפני: 49 חודשים
Shimon Naftali
ע"י
אמיר יעקוב הוא מורה ייחודי ואדם איכותי בעל יכולת הסברה יוצאת מן הכלל!!!! בזכותו היום אני עוסק בזה ומתפתח מזה ממליץ עליו בחום!! הוא לא משאיר שאלות הוא פשוט נהדר

לפני: 51 חודשים
צבי גורדין
השיעורים עם אמיר הינם מאוד יעילים. מהר מאוד הוא מלמד אתכם כיצד לסחור באופן חכם במניות.
במידה ואתם רוצים להיכנס לתחום והרקע שלכם חלש, אמיר הוא בהחלט המלצה חמה.

לפני: 52 חודשים
Jenya Sozinov
ע"י

לקחתי קורס באינטרנט לפני שהגעתי לאמיר ואחרי השיעור הראשון הבנתי שלא היה שם ככ הרבה מידע בשביל באמת להיות סוחר מצליח. לכל מי שרוצה ללמוד איך לסחור נכון וחכם ממליץ מאוד לבוא לאמיר , יש לו ידע מאוד רחב בתחום ,הוא מסביר הכל בפשטות (עד כמה שאפר כמובן) ונותן הרבה דימויים שזה ממש עזר לי לזכור דברים. ובנוסף הוא גם מראה לך דרכים שונות לסחור .


לפני: 53 חודשים
עדי רוזנפלד
ע"י
ממליצה מאוד ! למדתי בעבר 2 קורסים ששילמתי עליהם המון כסף בזבזתי המון זמן לימוד . עבר המון זמן וכבר כמעט והתייאשתי כל הזמן הפסדתי במסחר . במקרה נתקלתי במודעה של אמיר . לאחר 10 מפגשים אמיר שינה את כל התפיסה שלי לגבי מסחר . היום אני סוחרת וכבר מרוויחה כסף . ממליצה מאוד לדלג על כל הקורסים למיניהם שלא תורמים רק ידע תאורטי שאותו במלא אפשר למצוא באינטרנט . יש הבדל עצום בין ידע תאורטי למסחר מעשי ממליצה בחום

לפני: 54 חודשים
Ron Naim
ע"י
ממליץ לכל מי שחושב בכלל על להיכנס למסחר בשוק ההון לפנות לאמיר מורה עם ניסיון וראש על הכתפיים מעביר את החומר בצורה הטובה ביותר חומר פרקטי ביותר למסחר ולא בולשיט של קורסים ב6 אלף שקל שלא נותנים כלים בסיסיים לכניסה לעולם שוק ההון מחיר לשיעור של אמיר זה בדיחה לעומת שווי הידע שמקבלים ממנו

לפני: 56 חודשים
Ivan Pinchuk
ע"י
מורה מעולה !במהלך השיעורים הסביר לי את הבסיס למסחר בשוק ההון במתן דגש על ניסיונו האישי שצבר, לימד אותי להשתמש בפלטפורת מסחר, לאתר מניות, תעודות וקרנות סל מעניינות לפי השיטות שלימד. חשוב לציין שבמהלך השיעורים לא ניסה לשכנע אותי לא ללמוד במקומות אחרים או להישאר ללמוד אצלו ונתן לי יחס אישי מעולה.

לפני: 57 חודשים
אלונה ציפישקה
ע"י
ממליצה בחום למדתי אצל אמיר מסחר מעשי . שזה שונה מהתיאוריות שכתובות בספרים כרגע אני מתרגלת בחשבון וירטואלי לפי המלצה של אמיר עד שהצבור ניסיון והעבור למסחר בכסף אמתי . אמיר הוא מורה אם ידע מקיף מאוד בכל הנושא של שוק ההון עם ניסיון רב במסחר . הוא מורה שיודע להעביר את החומר בצורה שמאוד פשוטה להבנה . מומלץ בחום

לפני: 58 חודשים
Liad Ajami
ע"י
הגעתי למורה אחריי שעשיתי קורס מסחר באחת מהמכללות הגדולות מכיוון שלא הספיק לי הידע הנדרש .ממליץ לחסוך את הכסף ולהגיע ישר לאמיר .עשה איתי פלאים ולימד אותי בצורה סבלנית ומנקודת מבטו ומסניונו.

לפני: 59 חודשים
אלכס סטר
ע"י

הגעתי לאמיר דרך האינטרנט. השתתפתי בעבר במספר קורסים בשוק ההון אך הלימוד היה ביעקר תיאורטי. תוך מספר מפגשים אמיר הניק לי שיטה פרקטית למסחר במניות. העברת החומר היתה מקצועית ואפקטיבית שמאפשר גישה ישירה לשוק פועיל
ממליץ מאוד


לפני: 59 חודשים
Shani Brosh
ע"י
הגעתי למורה דרך האתר. יעקב מסביר ברור ומיד נכנס לעניין, ללב הנושא.
המליץ לי אתר שאפשר להרשם אליו בתדלום סימלי ולתרגל איתו בבית.
אני ממליצה

לפני: 60 חודשים
רז דויטש
ע"י
מכללות רבות מציעות קורסים רבים למסחר בשוק ההון. כל זה אינו משתווה לשיעורים של אמיר, שיעורים מלמדים, מעניינים ובעיקר מהווים את הדרך הטובה ביותר להפוך לסוחר בשוק ההון. מומלץ.

לפני: 69 חודשים
שמעון אלקיים
ע"י
אם אתה רוצה ללמוד מסחר בשוקי הון הלכה למעשה זה אצל אמיר יעקב , יש לו ניסיון רב במסחר והרבה סבלנות, אני עוד ממשיך ללמוד אצלו מומלץ מאוד!
שמעון אלקיים

לפני: 79 חודשים
מרינה אייגנת
ע"י
מומלץ מאוד! למדתי בעבר במגמות על שוק ההון . ורגשתי שמה שאני למדתי שם הוא יותר תאוריה מאשר ידע מעשי ובאמת לא הצלחתי בפועל. אך אמיר הוא סוחר פעיל בשוק ההון ולמדתי ממנו ידע מעשי שאותו יישמתי והיום אני מצליחה לסחור ולהרוויח

לפני: 80 חודשים